Introduction

AAC - Advanced Audio Coding - the logical successor to MP3 (ISO/MPEG Audio Layer-3) for audio coding at medium to high bit rates. Here links are provided to get songs in AAC format with 5.1 (Surround) at 128Kbps with very smaller size (05MB or even less). AAC is the default or standard audio format for YouTube, iPhone, iPod, iPad, Nintendo DSi, Nintendo 3DS, iTunes, DivX Plus Web Player and PlayStation 3.

Sunday 19 July 2020

ENAI NOKKI PAAYUM THOTTA - AAC 5.1


Enai Noki Paayum Thota is an Indian Tamil-language action thriller film written, directed and co-produced by Gautham Menon. The film features Dhanush and Megha Akash. The film has music composed by Darbuka Siva. The film was released on 29.11.2019.

Songs:

01 Naan Pizhaipaena - 4.3MB, 04Min 42Sec
D. Sathyaprakash
Thamarai

02 Thirudaadhe Thirudaadhe - 3.3MB, 03Min 34Sec
Darbuka Siva, Karthik, Aaryan Dinesh Kanagaratnam, Jonita Gandhi
Thamarai, Aaryan Dinesh Kanagaratnam

03 Hey Nijame - 3.2MB, 03Min 30Sec
Bombay Jayashri
Madhan Karky

05 Visiri - 4.6MB, 05Min 03Sec
Sid Sriram, Shashaa Tirupati
Thamarai

06 Maruvaarthai - 5.4MB, 05Min 55Sec
Sid Sriram
Thamarai

No comments:

Post a Comment